Monday, April 2, 2012

CARA-CARA NAK DAPATKN GAMBAR YG CANTIK

Assalamualaikum........

Untuk entry aku hari ini, aku nak kongsi bagaimana nak dapatkn gambar yg cntik, maksudny macam ni.. k0rang snap gambar, n gmbar yg k0rg snap tu tak cantik.... hahhh!!! dan dekat sini aku nak share la cara-cara untuk dptkn gmbar yg cntik bila k0rang snap gambar... fuhh!! pnjg bet0l explanati0n aku.... j0m ikuti cara-caranya...jenggg...jenggg!!!! heheheh....



Mula-mula k0rang kena ambil gambar seberapa banyak yg b0leh, dan pastikan ambil gambar tu daripada pelbagai sudut lah (kepada yg masih guna filem, pastikan sediakn byk2 filem yer), dan kemudian pilih gambar yang pling terbaik dan buang yang lain.



 k0rang juga kena pegang kamera dengan baik , pastikan guna kedua-dua tangan. dan satu lagi cek nak habaq dekat ang, masa ambil gmbar tu kena pastikan tangan ang tak terketar-ketar lah untuk elakkan gambar yang diambil tu tak bertindih ataupun kabur. 

itu sahaja aku nak share, sikit-sikit udah la ye.. penat tangan aku nakk typing byk2.. s0..pemalas!!! heheheh....
bye's

p/s : phot0 copy by goggle..:)

No comments:

Post a Comment